FAQ

Proč na některá klíčová slova automaticky přibude cílová stránka a na některá ne?
Collabim si ukládá výsledky na jednotlivá klíčová slova pouze do 60 pozice. To znamená, že pokud webové stránky se zobrazují na 61 pozici a dále, tak je Collabim nenajde a tím pádem také nemůže automaticky přiřadit cílovou stránku k danému klíčovému slovu.

Zvolte v hlavní přehledu web u kterého chcete změnu provést.

V levém panelu u projektu jděte na Nastavení projektu.

Zde proveďte změnu příjemce zpětných odkazů:

Ano, máme bookmarklet, jeho použí popisujeme v článku Efektivní přidávání zpětných odkazů

  • Pokud jste přihlášený do Google účtu a nemáte zakázanou personalizaci výsledků, Google bude váš web zobrazovat výše nebo níže, než ostatním uživatelům. Collabim dělá vše pro to, aby vliv personalizace co nejvíce minimalizoval.
  • Výsledky hledání a pozice v Googlu se mohou drobně lišit v závislosti na vaší geografické poloze. Google má totiž více serverů a každý z nich může vracet mírně odlišné výsledky.
  • U neohvězdičkovaných klíčových slov měří Collabim pozice jednou za 14 dnů. Od posledního měření se tedy výsledky mohly změnit.

Pro 100 klíčových slov by se měly pozice objevit nejpozději do dvou hodin od jejich přidání.

Pozice se klíčovým slovům měří v průběhu celého dne. Datum posledního měření můžete zkontrolovat ve sloupečku Aktualizace pozic.

Pozor, pokud se ve svých Free účtech nepřihlásíte déle než 30 dnů, Collabim přestane měřit klíčová slova. Měření se obnoví ve chvíli, kdy se do svého účtu vrátíte. 

 

 

Po přihlášení do účtu klikněte vlevo na Účet a tarif. 

Poté v nabídce přejděte do Fakturační údaje.


Zde můžete nastavit libovolnou emailovou adresu. Na ni se budou posílat veškeré faktury společně s emailem, který je veden jako majitel účtu.

Vaše data jsou zálohována denně na službu Amazon S3, která dobře slouží tisícům firem po celém světě. Zálohy jsou replikovány na několik zálohovacích serverů v různých místech světa. Amazon zajišťuje 99.999999999% trvanlivost zálohovaných dat.

Pravidelně také testujeme, jestli je Collabim možné ze záloh obnovit.

Změnu provedete pouze v případě, že máte přístup na účet, který je veden jako account owner. 

Poté stačí přejít do Účet a fakturace a následně sjet do Nastavení účtu

Pak vyberte nového majitele účtu a potvrďte tlačítkem Změnit vlastníka. 


Pokud nemůžete najít účet, který by měl být novým vlastníkem, pak je nutné tuto osobu nejprve přidat do účtu.

Vaše faktury naleznete v sekci Účet a tarif pod záložkou Všechny faktury

PRO - profesional features jsou pokročilé funkce dostupné pouze v placených tarifech.

Všechny PRO  features můžete otestovat zdarma v tarifu LITE

 

Po uplynutí 14 dní testovacího období vás Collabim vyzve k výběru tarifu. Zvolit si můžete jak jeden z tarifů s pokročilými funkcemi, tak přechod na bezplatný FREE.

Jak získat pokročilé funkce na 14 dnů zdarma?

  • Máte FREE tarif?

Přejděte do záložky "Účet a fakturace", kterou naleznete v hlavním přehledu. Zvolte možnost zdarma otestovat tarif LITE.

  • Ještě nemáte účet v Collabimu?

Přejděte na stránku www.collabim.cz/tarify a zvolte si tarif LITE se všemi pokročilými funkcemi na 14 dnů zdarma.

Seznam PRO features

  • Graf konkurenčnosti Google 
  • Zobrazení informací o hledanosti klíčových slov mimo denní měření
  • Zaindexované stránky za poslední měsíc
  • Historie rozložení pozic
  • Změny vstupních stránek
  • TOP 10 výsledků pro klíčové slovo
  • Propojení s Google Analytics a Google Search Console
  • Sekce stránky
  • Sekce Konkurence
  • Sekce Site finder
  • Sekce Reporty

 

Graf konkurenčnosti

Sděluje kolik konkurence je ve výsledcích vyhledávání Google.

Zobrazení informací o hledanosti klíčových slov mimo denní měření

Sledujte hledanost u všech klíčových slov, nejenom u denně měřených

Historie rozložení pozic

Přehledné zobrazení vývoje pozic ve vyhledávačích za poslední měsíc. Zvolit lze vlastní období a tím získat přehled o větším časovém úseku. 

Zaindexované stránky za poslední měsíc

Graf ukazuje indexaci za poslední měsíc. Nastavení jiného období vám umožňuje sledovat i delší historii.

Změny vstupních stránek

U všech klíčových slov s denním měřením jsou sledovány změny vstupních stránek. Jakmile se uživatel z vyhledávání odkáže na jinou stránku, než na kterou se odkazoval při posledním měření, zjistíte to v hlavním přehledu i na detailu klíčového slova.



TOP 10 výsledků pro klíčové slovo

Na detailu každého klíčového slova naleznete přehled prvních deseti výsledků vyhledávání pro daný výraz. Výpis obsahuje URL webů a titulky domén z první strany vyhledávání.

Propojení s Google Analytics a Google Search Console

Propojením s Google Analytics a  Google Search Console rozšíříte svůj účet Collabimu o další data. V přehledu klíčových slov si můžete zobrazit rozšíření o sloupce s daty z GA a GSC. Dále získáte možnost návrhů klíčových slov skrze Google Analytics, na které už se váš web zobrazuje. U zpětných odkazů ve stavu dokončeno získáte údaje o návštěvnosti.

 

Pokud chcete změnit notifikace, které Vám chodí na email či jinam, máte možnost je změnit v sekci Mé údaje.

jak změnit jazyk aplikace collabim

Všechny projekty v archivu si můžete zobrazit tlačítkem Archivované weby na Hlavním přehledu vpravo nahoře. Potom přejděte do Nastavení projektu v levém menu a klikněte obnovit.