Návrhy webů pro zpětné odkazy/SiteFinder

Linkbuilding se Vám rozhodně vyplatí. Co už ale míň, to je střílení zpětných odkazů jen tak po síti. Abyste se chytili a link fungoval tak, jak má – tedy vodil lidi k Vám na web – je nutné ho umístit na relevantní stránky. V záložce Příležitosti k odkazům tak naleznete seznam domén, které vám jsou tématicky blízké a mohly by se stát perfektním terčem pro umístění Vašich odkazů.

Stránky si navíc můžete jednoduše filtrovat – třeba pomocí klíčových slov nebo URL – případně rozdělit dle jejich charakteru. Jinak totiž budete cílit například na diskuzní fóra nebo blogy a jinak na klasické obsahové stránky.

Naprosto jedinečnou funkcí je potom filtr webů, které obsahují obsahovou reklamní síť AdSense nebo Sklik. Jediným kliknutím tak získáte parádní seznam vysoce relevantních webů, na kterých můžete během další minuty začít inzertovat.

Využití v praxi

  • zjištění, které weby jsou v organickém vyhledávání Google a Seznam před Vámi a tedy se hodí pro výměnu
  • zjištění, které konkrétní stránky z navrhovaných webů jsou dobré, aby na vás odkazovaly a i přímo z jakého textu (anchor text)
  • náměty pro zpětné odkazy například pro Vánoční propagaci Vašich produktů či služeb

Videotutoriály

Možnosti využití sitefinderu, které jsme probírali na našem webináři

 

Jak funguje Site finder/Příležitost k odkazům?

Podle čeho se weby vybírají?

Weby jsou sbírány z výsledků vyhledávačů (Googlu, Seznamu, …) na klíčová slova, která máte v Collabimu. Na každé klíčové slovo se ukládá 20 výsledků (webů).

V Site finderu pak jednoduše vidíte, na která všechna důležitá klíčová slova má konkrétní web/stránka webu dobré pozice ve vyhledávačích. Pomocí toho můžete zhruba odhadnout návštěvnost daného webu/konkrétní stránky.

Z toho můžete usoudit, jestli má na daném webu/stránce smysl shánět odkaz a kolik návštěvnosti může odkaz přivést na Váš web.

Z čeho počítáte skóre?

Jak je ovlivněno výběrem klíčových slov? Skóre webu je součtem skóre jednotlivých slov, na která se web umisťuje ve vyhledávačích. Skládá se z:

  • hledanosti klíčového slova na Googlu (průměrná globální i lokální),
  • pozice ve výsledcích hledání (celkový počet i jednotlivé pozice),

Uvedeným faktorům jsou navíc přiřazeny různé váhy. Z výše uvedeného je jasné, že skóre je určeno právě výběrem klíčových slov. Čím více tematických klíčových slov si ke svému webu uložíte, tím lepší a relevantnější výsledky ze Site finderu získáte.

Jak filtrujete e-commerce weby?

Na titulní stránce webu detekujeme slova typická pro prodejní weby (košík, Kč, obchod, …) a dále je vyhodnocujeme.