Způsoby úhrady Collabimu
Standardně je možné hradit buďto platební kartou, nebo bankovním převodem.
Před samotným objednáním tarifu doporučujeme řádně vyplnit fakturační údaje účtu, jelikož po dokončení objednávky již nebudete moci údaje na faktuře změnit.
Platba kartou
V případě platby kartou dochází ke stržení platby automaticky. Jakmile skončí předplacené období, předplatné je automaticky prodlouženo - systém vygeneruje novou výzvu k platbě a platba se opět automaticky strhne z karty. Po úhradě je na email zaslán daňový doklad.
Pokud vám karta expirovala a potřebujete ji změnit, postup najdete zde na tomto odkazu.
Platba převodem
Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, pak platbu zasíláte manuálně. Po objednávce systém vygeneruje výzvu k platbě s bankovními údaji a QR kódem, pomocí kterého můžete platbu odeslat. Po úhradě je na email zaslán taktéž daňový doklad.
Platbu převodem lze však nastavit až od částky 500 Kč bez DPH a výše. To znamená, že pokud se rozhodnete předplatit nějaký nižší tarif (např. Prázdniny), bankovní převod bude možné nastavit až od kvartálního období dále.
Veškeré výzvy k platbě a faktury najdete ve svém uživatelském panelu -> sekce Faktury.
Jak funguje předplatné a jak lze případně zrušit?
Předplatné je automaticky prodlužováno. Pokud se rozhodnete předplatné přerušit, je možné nastavit tzv. Pause tarif, který účet "zamrazí" - účet nebude možné používat, ale data budou zachována a vyhnete se zrušení účtu.
Alternativně je možné účet kdykoliv zrušit v sekci Nastavení účtu (anebo nám stačí dát vědět a účet vám zrušíme).
Jak změním fakturační období?
Podrobný postup najdete zde.
Nedaří se zaplatit kartou?
Může to být způsobeno tím, že na kartě jsou blokované odchozí platby, na kartě není dostatek prostředků, není povolené 3D Secure (nebo jiné ověření v bankovnictví), karta expirovala, nebo daný typ karty platební brána GoPay nepodporuje.
V takovém případě nám prosím dejte vědět na info@collabim.com, abychom zkusili najít alternativní řešení.