Klíčová slova

Na přehledu klíčových slov je k dispozici velké množství informací. Pojďme se podívat, jak tuto stránku efektivně ovládat.

Přehled klíčových slov

Na této stránce máte k dispozici ta nejdůležitější data o klíčových slovech, která jste do Collabimu zadali.

Veškerá řazení dat, zobrazení a pořadí sloupců a použití filtrů si můžete uložit jako svůj profil, takže se nebudete muset pokaždé zabývat jejich nastavením. Stačí kliknout na tlačítko profil, pojmenovat jej a přidat. Uloží se tím aktuální zobrazení přehledu klíčových slov. 

Zobrazení sloupců

Pro snazší orientaci v tabulce si můžete rozsah zobrazovaných dat upravit po kliknutí na tlačítko "zobrazené sloupce" a "pořadí sloupců".

Řazení výsledků

Data v tabulce je možné sestupně nebo vzestupně seřadit. Stačí kliknout na název sloupce. Tato funkce je k dispozici, pokud se název sloupce po najetí myší podtrhne. 

Filtry na přehledu klíčových slov

Na přehledu klíčových slov je k dispozici velké množství filtrů. 

Vyhledávání podle klíčových slov a podle štítků je fulltextové, takže stačí, když do těchto polí začnete psát. Štítků je možné vybrat i několik. O tom, jak a proč štítkovat klíčová slova, si přečtěte zde.

 

Filtry klíčových slov

Týkají se několika metrik:

  1. typ měření a štítek
  2. datum přidání klíčových slov
  3. hledanost od-do
  4. míra proklikovosti (CTR)
  5. specifické prvky ve výsledcích vyhledávání (SERP features)

POZOR: filtr trendu proklikovosti (CTR) můžete použít, pokud máte účet Collabim napojený na Google Search Consoli.

 

Filtry pozic

Na filtru pozic klíčových slov můžete zadat:

  1. rozmezí pozic
  2. změnu pozice

A to pro jednotlivé vyhledávače.

 

Filtry cílové stránky

Můžete zde vyhledat konkrétní cílovou stránku z vyhledávače nebo tu, kterou jste přidali do Collabimu Vy.

Cílové stránky si přidáte ke konkrétním klíčovým slovům, na která by se podle Vás měla zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.

Dále můžete vybrat klíčová slova, která nemají přiřazenou žádnou cílovou stránku, nebo ta slova u nichž se stránky, které jste označili jako cílové, neshodují s tím, co si myslí vyhledávače. Pokud se cílová stránka, kterou jste přiřadili klíčovému slovu shoduje s míněním vyhledávače, tak je v přehledu podbarvena zeleně, ale pokud se neshoduje, je podbarvena červeně.

 

Videotutoriály

Webinář, který se věnuje měření klíčových slov

Celý webinář včetně playlistu minutu po minutě neleznete zde