Průzkumník klíčových slov
Průzkumník klíčových slov slouží k rychlému získání dat o konkrétních klíčových slovech nebo frází. Pro dané slovo či frázi prohledáme nejaktuálnější data v naší Collabim databázi a použijeme také aktuální data přímo z vyhledávače Google.
Do průzkumníku lze zadat více klíčových slov, které oddělíte čárkou, viz.:
Výsledky průzkumníku obsahuji kartu “Podobná klíčová slova”, která Vám zobrazí relevantní slova k Vašemu vyhledávání. Výsledky si lze snadno uložit do Vašeho zvoleného projektu - lze také rovnou přiřadit štítky, nebo jim přiřadit cílovou stránku. Samozřejmě zde nechybí možnost si výsledky vyexportovat do Excelu pro další využití.
Tato karta se dělí na dvě další sekce:
- Google Ads
- Klíčová slova získaná z Google Ads
- Collabim databáze
- Vytažení navržených klíčových slov z naší obří databáze, kterou plníme při stahování SERPů
Karta “Hledanost” zobrazuje objem hledanosti klíčového slova/fráze po měsících za poslední rok.
Karta “Konkurenčnost” zobrazuje, jak složité je umístit se s vyhledaným slovem/frází na předních pozicích. Hodnoty 0 - 35 označujeme jako lehké, větší jak 35: obtížné a větší jak 75: peklo.
Jak Collabim počítá konkurenčnost:
Collabim počítá vlastní konkurenčnost, ve které zohledňuje nejenom hledanost a celkový počet výsledků jak to dělá Google, ale také řadu unikátních historických dat z naší rozsáhlé databáze. Díky tomu lze Collabim konkurenčnost chápat jako komplexnější ukazatel.
Karty “TOP 10 výsledků” a “ PPC Reklamy” zobrazí výsledky pro SERP konkrétního slova/fráze.
Existují (citlivá) klíčová slova, která mohou být z výsledků vyřazena a to například z důvodu omezení právních předpisů (klíčová slova související s lékařskými postupy a jiné).