Hledanost klíčových slov

Hledanost je informace která udává jak moc je dané klíčové slovo vyhledávané na vyhledavači.

Využití v praxi

Videotutoriály

Webinář, který se věnuje Hledanosti klíčových slov

Celý webinář včetně playlistu minutu po minutě neleznete zde.

Výhody Collabimu oproti Google nástroji Návrh klíčových slov

Nástroj Návrh klíčových slov je program, který najdete v Google Ads. Ten dokáže najít hledanost klíčových slov. Jeho nevýhodou ale je, že pokud nemáte účet, na kterým utrácíte hodně za reklamy, ukáže Vám pouze orientační hledanost, např. že měsíční hledanost je 100-1000.

Collabim nabírá hledanost přímo od Google. Jak je možné, že máme tedy přesnou hledanost?

Je to tím, že máme účet na Google Ads, na kterém utrácíme dostatečně, aby nám i našim zákazníkům ukazoval přesnou hledanost klíčových slov.

Klíčová slova potom proženeme skrz Google, a pak Vám ukážeme přesnou hledanost v Collabimu.

 

Pokud chcete udělat větší analýzu klíčových slov, doporučujeme spíše použít Jednorázové analýzy Pozice a hledanost klíčových slov, kde si klíčová slova snadněji můžete později vyfiltrovat.

Odkud v Collabim získáváme hledanost

Odkud získáváte hledanost na Seznamu?
Hledanost je získávána z nástroje Sklik.

Odkud získáváte hledanost na Googlu?
Hledanost na Googlu představuje hledanost klíčového slova ve volné shodě získané z Nástroje pro návrh klíčových slov Google Ads.

Co znamená konkurence v návrhu klíčových slov?
Konkurence vyjadřuje míru hustoty inzerentů na dané klíčové slovo, originálně na ADWORDS se uvádí od 0 do 1, v Collabimu ho naleznete v procentuálním vyjádření 0-100%.

Pro jaké období hledanost platí?
Hledanost je vždy měsíční průměr za posledních 12 měsíců. Aktualizace probíhá 1x měsíčně.

Proč je hledanost mezinárodních slov (Nike, powerball, ...) mnohem vyšší na Googlu, než na Seznamu?
Google nevrací průměrnou hledanost pouze pro konkrétní oblast (Česko), ale pro celý svět. Proto jsou čísla v některých případech zkreslená.