Hledanost klíčových slov

Hledanost je informace podle kterého zjistíte jak moc je dané klíčové slovo vyhledávané na vyhledavači. Spousta klíčových slov je totiž překvapivě jinak často vyhledávaná než jak si člověk myslí. Díky této funkci má možnost mít přehled o tom na jaké klíčové skiva se mu vyplatí zaměřovat.

Výhody Collabimu v praxi:

Oproti aplikaci Google Keyword Planner, který je oficiálním programem od Google na vyhledávání klíčových slov, Collabim udává přesná čísla hledanost zaokrouhlená na desítky. 

Pokud chcete udělat analýzu klíčových slov, doporučujeme spíše použít Jednorázový analýzy Pozice a hledanosti klíčových slov, kde si klíčová slova snadněji můžete později vyfiltrovat.

Odkud v Collabim získáváme hledanost

Odkud získáváte hledanost na Seznamu?
Hledanost je získávána z nástroje Sklik.

Odkud získáváte hledanost na Googlu?
Hledanost na Googlu představuje hledanost klíčového slova ve volné shodě získanou z Nástroje pro návrh klíčových slov Google AdWords.

Co znamená konkurence v návrhu klíčových slov?
Konkurence vyjadřuje míru hustoty inzerentů na dané klíčové slovo, originálně na ADWORDS se uvádí od 0 do 1, v Collabimu ho naleznete v procentuálním vyjádření 0-100%.

Pro jaké období hledanost platí?
Hledanost je vždy měsíční průměr za posledních 12 měsíců. Aktualizace probíhá 1x měsíčně.

Proč je hledanost mezinárodních slov (Nike, powerball, ...) mnohem vyšší na Googlu, než na Seznamu?
Google nevrací průměrnou hledanost pouze pro konkrétní oblast (Česko), ale pro celý svět. Proto jsou čísla v některých případech zkreslená.

 

Videotutoriál

Hledanost klíčových slov