Tvůrce obsahu
Tvůrce obsahu je praktickým pomocníkem při tvorbě nové cílové stránky. Za využití jazykových modelů můžete vygenerovat základní obsah pro stránku, tak aby odpovídala zaměření webu a relevantně cílila na klíčová slova.
Jak pracovat s Tvůrcem obsahu?
V hlavičce aplikace klikněte na tlačítko Analýzy a nástroje a v nabídce vyberte Tvůrce obsahu:
Zadejte URL domény, pro kterou budete připravovat nový obsah, a poté klikněte na "Pokračovat":
V dalším kroku uveďte téma/nadpis stránky:
Poté zvolte jazykový model:
Jakmile máte vše nastaveno, pokračujte na další krok kliknutím na zelené tlačítko ve spodní části. Collabim vám následně umožní zadat související klíčová slova pro článek a připraví osnovu obsahu.
Nyní tedy můžete definovat související klíčová slova, která si přejete tématicky zahrnout do článku. Pokud přidáváte více slov, zadejte vždy jedno klíčové slovo na řádek.
V bloku napravo můžete definovat pokyny pro generování pomocí AI (např. v jakém tónu nebo osobě by se měl text generovat)
O něco níže najdete připravenou osnovu pro článek. Ve spodní části je také možné přidat vlastní část mimo připravenou osnovu.
Pokud kliknete na některé z tlačítek v osnově, jazykový model začne generovat obsah dle nastavení. Vygenerovaný text uvidíte v bloku po pravé straně obrazovky.
Kliknete-li na další část v osnově, začne se generovat další část obsahu, která bude navazovat na aktuálně vygenerovaný obsah.
Pod vygenerovaným textem najdete celkovou cenu článku v kreditech. Čím více obsahu vygenerujete, tím vyšší bude spotřeba kreditů.
Do textu můžete zasáhnout dle potřeby. Blok funguje jakožto editor - znění si můžete případně upravit a taktéž můžete nastavit formátování textu.
Jakmile budete se vším spokojeni, stačí ve spodní části bloku obsah zkopírovat - buďto samotný text jako takový, nebo včetně formátování.
Tím se zkopírovaný obsah uloží do schránky a poté jej stačí vložit na stránku v administraci vašeho webového systému.
Přejeme vám hodně úspěchu při tvorbě nového obsahu. Nezapomeňte však, aby článek obsahoval nějakou vlastní přidanou hodnotu a byl unikátní.